Re: RAM Elixir'a

Autor: Elwis <hawajNO-SPAM_at_racer.com.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 07:59:57 MET DST

> Wlasnie to chcialem pisac. Juz niejednokrotnie romawialem z kolesiamy w
> rozniastych sklepach ze sprzetem i twierdzili dokladnie to samo :)

Zależy od kolesia ze sklepu. Jak gościu jest wporzo to pałę wymieni, bo
hurtownie problemu z wieczystą gwarancją nie robią. Sam miałem 2x wymianę
pały po 2 i 3 latach i w ciągu 14 dni miałem nowe kości. CHyba że pała jest
po wytrzale zasilacza i ma popalone scalaki lub ścieżki - wtedy można
zapomnieć o gwarancji.

Elwis