Re: Resetujacy sie komp!

Autor: Elwis <hawajNO-SPAM_at_racer.com.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 07:30:52 MET DST

> A o ktorych kondensatorach mowa, bo nie mam zielonego pojecia?

Przylutowane na mobo elementy w kształcie walca, zazwyczaj koloru czarnego,
niebieskiego, lub zielonego, góra w kolorze metalu. Są to kondensatory
elektrolityczne, mają na sobie oznaczenia uF lub pF (mikrofarady,
pikofarady) i napięcie dopuszczalne pracy np 10V lub inne. Jeżeli góra
takiego kondzioła jest wybrzuszona a w dodatku są na nich plamy koloru
hmmm..... jasnobrązowego to masz problem. Najwięcej tyk kondensatorów masz
umieszczone bok siebie w okolicach proca.
Starałem się łopatologicznie opisać to o co pytasz i mam nadzieję że
domyślasz się wszystkiego.

Elwis