Re: Kolejny niezadowolony uzytkowink Chieftec'a 360W (HPC-360-302DF)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 00:19:05 MET DST

Proces Piter <spamtrap@honda.bt.pl> zwrócił błąd:

No i wykrakali... ;)

> Nie zawsze odpala kompa,

Jeśli modecom odpala zawsze to faktycznie serwis będzie miał robotę.

> z pc speakera dobiegaja rozne melodie miedzy innymi power error.

A to rzeczywiście ciekawe. Która płyta ma tyle melodyjek? Ta w
sygnaturce?

> dodatkowo zauwazylem ze po wylaczeniu na molexie tam gdzie normalnie jest
> 12V jest 0,3 V

Wydaje mi się, że też miałem ale się upewnię.

> Niby nic ale chyba nie powinno byc wcale.

Według specyfikacji nie, ale taka mała różnica potencjałów...
Sprawdzałeś z innymi czarnymi?

> Moze ktos sprawdzic u siebie? Zolty i czarny przedow w molexie.

Ja mogę dopiero jutro, bo do tego czasu jedyny komp jaki ma u mnie ten
model jest na chodzie.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze