Re: Sempron / Athlon ??

Autor: Michal Wysocki <mwsoftWYTNIJTO_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 00:13:53 MET DST

Dnia Thu, 9 Sep 2004 23:56:33 +0200, Bruno Ramone napisał(a):

> argumentacja? To była dobra odpowiedź dla kogoś kto nie czyta portali
> poświęconych sprzętowi. Nie idź człowieku na łatwiznę. Informacja jest
> dziś w cenie. Jeśli możesz je łatwo, bardzo łatwo znaleźć w necie to po
> co pytasz?

mialem 20 minut na podjecie decyzji, wiec czytanie testow na 10 stron nie
wchodzilo w gre, wiem co to FAQ, ag.bocznica.org znam, ale NIE MIALEM CZASU

a co do ceny informacji - to idz nia handlowac jak taki jestes madrala - to
jest grupa dyskusyjna i tu ludzie pomagaja sobie bezinteresownie

> Zachowujesz się jak burak, co patrzy tylko na cenę a jak przy okazji
> usłyszy o czymś innym, to zgrywa mądralę, że niby to niby tamto.

EKHM wypraszam sobie tego buraka
nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi - zapytalem co jest lepsze i czekalem na
propozycje, a Ty mi zarzucasz ze bede marudzil jak zaproponujecie cos
innego? O ile to miales na mysli...

Jak dla mnie EOT - stanelo na Sempronie 2300+ i niech sie dzieje co chce.