Re: wybor - LCD 17''

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 22:02:07 MET DST

Zoskaa <zoskaa[to_usu__n]@op.pl> wrote:
> Jaki monitor LCD 17'' polecacie w cenie do 2000zl.
> Na jakie parametry przede wszystkim powinnam zwr?ci? uwag? przy wyborze
> takowego monitora?

Ja się podłączę pod pytanie - ostatnio kupiłem Samsunga SM 510T (15") i
przymierzam się do SM 172X (17"). Słyszałem o obu dobre opinie, a tymczasem
ten 510T jest jakiś taki cholernie jasny - strasznie mocno świeci. Jak się
ustawi mu jasność na mniejszą (ma jakieś predefiniowane tryby), to po prostu
kolory 'prawie białe' stają się szare. I dalej wali w oczy jak projektor :)
A może to dobrze?

Poza tym przy przewijaniu okienek w przeglądarce jest jakiś taki lag -
tak jakby za wolno matryca działała.

W każdym razie teraz myślę nad 172X i zastanawiam się, czy też taki nie
będzie. A może coś innego w podobnej cenie? W domu używam hp L1720 i
poza kilkoma problemami z synchronizacją (trzeba stosować np. PowerStrip,
bo inaczej czasem ekran znika na 1-2 sek.) to jestem bardzo zadowolony.

P.