Re: laptop toshiba - tak czy nie

Autor: T. <t_o_m_at_costam.com>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 21:52:41 MET DST

Robert Doba wrote:

> jest bardzo wiele skrajnych opinii o laptopach toshiby od "świetny sprzęt"
> do "nigdy więcej toshiby". co sądzicie o laptopach tej firmy a jeśli
> odradzacie to dlaczego???

Witam
Obecnie uzywam od ok.4 miesiecy saltellite 5100
http://www.toshiba.ca/web/product.grp?lg=en&section=1&group=223&product=532

i nie mam jakich powazniejszych zastrzezen.
na plus:
- matryca (kolory+ostrosc+kat widzenia)
- glosniki (moze malo wazne ale... ;)
- cichy naped

na minus:
- dosyc glosny gdy wlacza sie chlodzenie (na szczescie jest to chwilowe,
chyba ze przy ogladaniu dvd- wtedy trzeba podgloasnic ;)
- nieco krotki czas pracy na baterii (ok 70-80 min)

to chyba wszystko(to tak na szybko bylo)

pzdr
///T.