Re: Czy znacie sposob na uzycie dysku 40GB na starym laptopie?

Autor: Knoppix User <zdrw_usuncotrza_at_itutosamo_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 21:33:56 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Załóż na tym dysku jedną partycję < 8 GB. Postaw system. Kolejne
> partycje zakładaj już spod Windows, np. przy pomocy programiku
> SwissKnife.
Jak się nie uda inaczej, pójdę ta drogą- oczywiście.
Problem jest w tym, ze na ten dysk chcę "wsadzić' zawartość starego dysku.
I nijak mi nie wychodzi to przeflancowanie z użyciem Ghostowego obrazu.
Ani obraz dysku jako całość nie idzie przenieść, ani pojedyńczo
partycje. Reszta opisu istoty problemu w "Implantowanie...."

--
Zb.Drwięga