temp kostek pamieci na r9000pro

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 21:00:39 MET DST

witam
niedawno zastapilem w karcie his r9000pro ta malutka imitacje radiatora z
wentylkiem 4x4 blokiem wodnym - i o ile przy stresie(4 rownolegle odpalone
demka dx9sdk) temp laminatu w miejscu gpu wynosi ok 45-50C co uwazam za
przecietna temp(na fabrycznym wiatraczku dobijalo do 60C), to o tyle
zmartwila mnie temp kostek pamieci - maja w stresie ok 70C!! (kostki
hynix) - to aby snie za duzo - wyobrazam sobie ze wywalnie tego smigielka
zmniejszylo ciag powietrza wokul karty, no ale po pierwsze te 4x4 smigla nie
daja wcale takiego dmuchu, po 2 pamieci sa po obu stronach karty - a ja
mierze tem wlasnie tych od gory, czy ktos ma moze porownywalna karte i
moglby zmierzyc temp pracy pamiatek ? no i czy temp na laminacie tonie za
duzo ? na procku z czujki w plycie mam mniej, a dotyka ona spodu
procka(palominek) - co mnie dziwi... paste nalozylem zwyczjna
silikonowa(spire), rownomiernie nie za gruba warstwe - bloczku jednak nie
udalo mi sie dobrze docisnac i minimalnie sie troche suwa na boki przy
mocniejszym ruchu, ale generalnie siedzi dobrze...

z gory dzieki za pomoc/opinie...

--
pozdr
  t_harry