Re: Bad sektory

Autor: Welder <welder11_at_tlen.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 20:09:44 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:chpv3j.274.1@Hobby.od.18.lat...

> Zainteresuj się programem: HDD Regenerator 1.41 - http://www.dposoft.net/

Cos takiego mnie wlasnie interesowalo. Znajomy ostatnio opowiadal o pewnym
serwisie komputerowym w ktorym ponoc usuwaja bad sektory za 15 pln (niestety
nie wiem co to za serwis). Bylem zdziwiony bo zawsze myslalem ze takie
rzeczy sa nie do zrobienia. Ale widze ze to prawda. Sprawdze ten programik
jak sie da.

Dzieki i pozdrawiam.