Re: Karta dzwiekowa

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 20:08:35 MET DST

Matrix napisał(a):

> przed uruchomieniem systemu slychac w glosnikach trzeszczenie i piski
> ktore zaraz po starcie systemu znikaja ?
Tak jest u mnie ale na zintegrowanym z płytą główną soundstormie.
Pojawiło się nie wiem kiedy i bardzo mnie wnerwiało bo nie ustawało po
załadowaniu systemu. Cichło na kilka sekund po odtworzeniu jakiegoś
dźwięku. Na szczęście teraz mam te piski tylko w czasie ładowania
windowsa. Na linuxie niestety piszczy nawet po załadowaniu systemu i to
jest główny powód unikania tego systemu przeze mnie.