Re: Regeneracja kartridży

Autor: Filip'Sz <filip.szp_at_-delete-wp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 19:10:46 MET DST

Dnia 9.09 (czwartek) o godzinie: 16:31, *<Kamil>* wystukał(a):

> Witam.
> Mam starą drukarkę HP DeskJet Portable. Ostatnio postanowiłem wstrzyknąć jej
> troszę tuszu za pomocą strzykawki (kartridż był oryginalny). Ale nie wiem
> co źle zrobiłem, ponieważ nei chce mi drukować wcale. Mam więc pytanie co
> należy jeszcze zrobić oprócz zwykłego wstrzyknięcia tuszu (jakieś
> wyrównanie ciśnienia chyba, ale nie wiem)?
>
> Dzięki za pomoc
>
> ks

Nie słuchaj tych głupot! Wrzątek itd.
1) Zainteresuj się specjalnym 'żółtym płynem' (nie drogi) dostępnym w
serwisach drukarek. Również w serwisach jest używany. Dokładnie się
dowiesz, ale czas na jaki zostawia się kartdridż to ~24h

2) zapowietrzone komory. weź husteczke (bez włoskow) i przytknij do dysz.
Jeśli odbiją się kolory/czarny to patrz p1). Jeśli nie lub któregoś brak to
dmuchnij (MOCNO) w dziurki przez które wlałeś tusz. Az do momentu gdy
pojawi się tusz na husteczce. W serwisie posiadają maszynki ze sprężarką,
lecz płucami również można

--
[   filip[DOT]szp[AT]wp[DOT]pl   ]
[        MyGG: 7547181           ]