Re: fdd w laptopach

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_aster.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 17:15:08 MET DST

"adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> wrote in message
news:chps0s.17s.1@podolany.art.pl...
> sproboj wyciagnac dysk twardy i przez przejsciowke podlaczyc do
> stacjonarnego kompa; zainstalowac linuxa, skonfigurowac i
> przeniesc na ten maly komputer;

no własnie to juz jest ostatecznosc.... laptop wyglada na wyjatkowo mało
rozbieralny...tzn pamiec da sie dolozyc.. nawet procesor wyjac ale dysk to
schowany jest gdzies gleboko w czelusciach zabezpieczony kilkunastoma
srubkami i blizej nieokresloną liczbie zatrzasków... no ale jak nie bedzie
innego wyjscia to tak bede musial zrobic...
poki co kombinuje jakby mu tu wrzucic sterownik do karty sieciowej... :-)
pzdr
B.
ps. na razie udalo mi sie rozszerzyc jego zawrotne 8Mb ram do znacznie
bardziej zawrotnych 24.... pierwszy sukces (kostke to w zaprzyjaznionym
muzeum techniki znalazłem ;-) ).... a jak nic nie wykombinuje to w
poniedziałek biore sie za rozbiorke malenstwa w poszukiwaniu dysku :-) mam
tylko nadzieje ze w ciągu 8 lat interfejsy do dysków laptopowych nie
zmieniły sie jakos znaczaco a digital w malenstwie nie uzyl wlasnej metody
podlaczenia dysku twardego do reszy bebechow (to ostatnie nawet by mnie nie
zdziwilo ;-) )
ps2. swoja droga to zadziwiajace jest jak te zabytkowe malenstwo szybko
startuje....moj stacjonarny nie zaczyna jeszcze ladowac systemu kiedy ten
juz radosnie wyswietla desktop win95... a podobno postep i te kompy szybsze
i wogole lepsiejsze ;-))