Re: Regeneracja kartridży

Autor: Seki Hope Tristan <seki_at_USUN.TOamigo.pop.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 17:07:21 MET DST

Użytkownik "Kamil" <kamilelf@yahoo.co.uk> napisał w wiadomości
news:chppjs$ctr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Mam starą drukarkę HP DeskJet Portable. Ostatnio postanowiłem wstrzyknąć
jej
> troszę tuszu za pomocą strzykawki (kartridż był oryginalny). Ale nie wiem
> co źle zrobiłem, ponieważ nei chce mi drukować wcale. Mam więc pytanie co
> należy jeszcze zrobić oprócz zwykłego wstrzyknięcia tuszu (jakieś
> wyrównanie ciśnienia chyba, ale nie wiem)?

Na 95% drukarka zbyt dlugo stala nieuzywana. Mowiac obrazowo dziurki
przepuszczajace tusz sa zaschniete i trzeba je w jakis sposob odetkac.
Zawsze radze sobie z tym przez nalanie na podstawek wrzatku i zanurzenie w
nim na pol minuty czasem minute. Zawsze doskonale przeczysci i wszystko
dziala jak nalezy.

--
Pozdrawiam
Seki | Hope | Tristan