Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Konrad Kwiatkowski <keyvis_at_friko2.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 17:02:56 MET DST

"Andre" <andre_cut_hull@poczta_cut_.pl> wrote in message

> no i jak bys sie interesowal to bys wiedzial ze mamy juz grozbe grzywny a
> nie placimy jej jeszcze tylko dla tego ze nasz kochany rzad obiecal sie
> zajac sprawa.... juz niedlugo vat bedzie wynosil 22%...

Wiem to doskonale - napisalem, ze puki co a nie, ze tak zostanie. Wazne jest
wlasnie to, ze mimo niezgodnosci z prawem unijnym _obowiazuje_ dopuki sie
rzad nim nie _zajmie_. Podobnie _obowiazyja_ nas inne przepisy naszego prawa
nawet jesli ewentualnie sa niezgodne z prawem unijnym dopuki sie ktos nimi
nie zajmie.

Pozdrawiam,
Konrad