Re: Resetujacy sie komp!

Autor: <gzaxel_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:59:01 MET DST

> No właśnie więc to nie zasilacz, zobacz lepiej jaki masz ten chipset

Chipset (ze str. producenta)
Northbridge : VIA KT333
Southbridge : VIA 8233A(CE)
VIA VT6202 USB 2.0 controller
Super I/O : ITE IT8705F
AC97 codec
GIGABYTE patented DualBIOS&#8482; technology

W jakim jest stanie to nie wiem, bo na razie radiatora nie sciagalem, ale
spalony na pewno nie jest bo komputer mi jeszcze chodzi...;)

Komunikaty o bledach sa rozne (te niebieskie ekrany), mialem: proba zapisu do
pamieci tylko do odczytu, ze cos nie tak z karta video,
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUEL, i na razie tyle, po wylaczeniu opcji resetowania kompa
przynajmniej mam czas zeby to przeczytac ;)

Dodam ze napiecie na zasilaczu jest ok (chociaz miernik mam chu...), ale
raczej ok, pamiec ram MemTest wykazal 0 bledow, a no i przypomnialem sobie ze
jak instalowalem sterowniki do plyty to xp plul sie ze jest jakas niezgodnosc
czy cos, dalem wtedy Mimo to kontynuuj (chodzilo chyba o AC97 i USB2)...

Co myslicie?