Re: Zmiana procesora - problem...

Autor: Tensor <noemail_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:55:22 MET DST

> No wiem... ale szyna 133 vs 166...

> To Tbred A. Nie podkręca się w ogóle.

Ja mam Tbread 2000+ i odblokowany mnoznik.
Normalnie chodzi na szynie 133 x 12.5 (1666mhz), zrobilem taki manewr, ze
puscilem go na 200 x 8.5 (1700mhz) i co? skok wydajnosci jest minimalny. Z
tego wynika, ze podniesienie szyny Semprona to tylko jego odmlodzenie,
wzrost wydajnosci nie bedzie zauwazalny.

> Tak, a zmiana pamięci odpada.

Mozesz poszukac na Allegro Bartona 2500+ Mobile ktory dziala z FSB 133 i go
przetaktowac na FSB 166. Cena takiego Bartona to 450~500zl

> I tak planowałem taki manewr jakoś wiosną przyszłego roku, po prostu
> chciałbym wymienić procesor na coś mocniejszego, bo ten już się
> nawet do gier zrobił za słaby. :)

Mysle ze do gier to on nie jest jeszcze taki zly, chyba ze jestem nieco w
tyle jak chodzi o dzisiejsze gry? Teraz w grach k.graficzna to podstawa...