Re: Napiecia z zasilacza

Autor: Psychotrop vel Grzesiek Lasocki <psychotrop_at_op.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:26:07 MET DST

Użytkownik "pY+oN9" <pyton9@wp.pl> napisał w wiadomości
news:chpo02$4af$1@korweta.task.gda.pl...
| to w takim razie albo moj komputer zaraz wybuchnie albo cos mam zwalone
| http://bartas.neostrada.pl/Untitled3.jpg
|
| dodam ze mam chieftec 360DF...
| co wy na to?

wybuchnąć nie wybuchnie - będzie niestabilnie pracował - jak napisałem "za
dużo" miałem na myśli że za duży odchył od normy, ale w tym przypadku na
minus - czyli za małe napięcia masz

poprzednio mi się coś popicyło - jest gorzej - tzn zamiast 3,3 V masz 2,56
V - a to już "dużo za mało" !
sprawdź jeszcze zasilacz w innym kompie jak masz taką możliwość i potem
reklamuj

--
Psychotrop vel Grzesiek Lasocki
psychotrop@op.pl