karta grafiki ATI vs Nvidia

Autor: Dominik <karow_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 15:43:44 MET DST

Witam,

Zastanawiam sie nad zakupem karty graficznej Nvidia 6800 GT i troszkę nad
Ati X800 Pro.
ale z tego co znalazłem na internecie wadą (dla mnie) karty 6800GT jest
głośne chłodzenie więc mogłbym je zmienić na coś w stylu Zalman ZM80C-HP
(czy są już takie radiatorki na karty 6800GT??) ale to już jest dodatkowa
kasa i czy warto zainwestować w tę kartę czy od razu brać AtiX800Pro cichą
no może trochę mniej wydajną ale ze sprawdzonym chipem.

lubie grać w rozdzielczości min. 1280x1024 oczywiście jeżeli sprzęt na to
pozwoli więc poradźcie może troszeczkę, która karta cicha i wydajna byłaby
lepszym wyborem??

pozdrawiam,
Dominik