fdd w laptopach

Autor: bartek <dante_at_eranet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 15:05:54 MET DST

Witam
wyciągnałem z szafy mocno wiekowego laptopa Digital'a (taki 486dx2 50MHz
:-) ) z założeniem zrobienia z niego serwerka poczty bo i małe toto i
bezwiatraczkowe i prądu zje tyle co nic a 10 kont pocztowych spokojnie
powinien uniesc...
No i jest pewien problem...
okazało się ze w tzw miedzyczasie padła stacja dyskietek przez co nie mogę
wgrać driverow do karty sieciowej a przez to nic nie moge zrobic...
i teraz pytanie.... jak wygladaja wspolczesne fdd do laptopow???
Ten ktory jest w tym komputerku po rozebraniu ma taka tasiemke szerokości
2-3 cm ktora wchodzi w gniazdko ktore laczy sie z laptopem...
Czy wspolczesne tez tak maja????
nie mam żadnej stacji pod reka ktora moglbym rozebrac zeby to sprawdzic :-(
pozdrawiam
Bartek