Re: Rozmieszcenie CD, CD-RW i kieszeni HDD

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 14:05:04 MET DST

PW wrote:

> Witam!
> Proszę napiszcie w jakiej konfiguracji zamontowaćCD, CD-RW
> i kieszeń HDD w obudowie, która ma miejsce na 4 urządzenia.
> Chodzi mi głównie o warunki termiczne, tzn. wydaje mi się że
> powinienem zostawić wolne pole między tymi, które grzeją się najbardzej.
> Z góry dziękuję.

IMHO na gore (w obudowach tower) wrzucac najbardziej grzejacy sie sprzet
- i tak obudowe w koncu podgrzeja, ale przynajmniej nie beda podgrzewac
od dolu mniej grzejacych sie napedow. jesli chodzi o kieszen z hdd to
przy dyskach 7200/+ RPM warto z zasady dodatkowo chlodzic. jesli kieszen
nie ma wlasnych radiatorow/nie jest alu pomysl nad w miare porzadnymi
wentylami, jakims wiekszym typu 80 mm lub kilkoma malymi 40/50 mm.
oczywiscie wazne zebys mial dobry obieg w calej obudowie bo mozesz miec
super chlodzenie na napedach a i tak nic ci nie da jak powietrze w
obudowie "stoi" i cieplo nie ma ujscia na zewnatrz.

> Pozdrawiam
> Piotrek

pozdrawiam

--