Re: S-Video

Autor: VSS <news_vss_at_lasershow.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 13:34:44 MET DST

 do_mi <do_mi@interia.pl> wystukał(a):
> Witam.
>
> Jakie jest ograniczenie [m] dlugosci kabla S-Video (od wyjscia TV na
> karcie grafiki do telewizora)?

Ograniczenie jest tylko w możliwościach wytrzymałosci widza na niedobry
obraz. Jak uzyjesz porządnego kabla to nie powinno sprawić problemu
pociągnięcie nawet 10-15m. A zaznaczam, że na kablu typu makaron tego
nie osiągniesz.

--
VSS          http://www.lasershow.pl
"Z każdym dniem mojego życia nieuchronnie rośnie