canon i450

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 12:06:06 MET DST

Mam problem z tą drukarką.
Od jakiegoś czasu pokazuje zacięcie paieru, wydrukuje do 5 stron i pokazuje
że papier jest zacięty wewnątrz. oczywiście nic takiego się nie dzieje,
naciskanie przyciska RESUME nie pomaga. Słyszałem że zacina się czujnik
papieru (prawdopodobnie to jakieś plastykowe coś na sprężynce, która się
wyciągnęła). Ktoś mial podobny problem? otwierałem już drukarkę ale nie
znalazłem tam nic co by wygladało na czujnik na sprężynie.
Czy serwis canona może dużo krzyczeć za naprawę?.