Re: RAID-0 (ATA) in GA-7n400 Pro2 (Rev 2.0)

Autor: Dar11 <xxx_at_yyy.com>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 11:17:11 MET DST

Czesc,
Dzieki za info.
Moze Twoja plyta uzywa innego scalaka (nie GigaRaid IT8212).
U mnie bardzo zgrubnie liczac kopiowanie pliku z partycji na partycje odbywa
sie z
predkoscia ok 10 MB/s!!! Twoje wyniki sa duzo lepsze. Nie probowalem nidgy
uzywac
Strippingu z mirroringiem (RAID-0 i RAID-1). Podejrzewam ze mirroring jest
rzeczywiscie szybszy
bo transfer odbywa sie tylko miedzy dyskami (mirroring nie spowalnia calego
cystemy, a kopiowanie duzych plikow a i owszem).

--
Dar