GeForce 2MX 400 64Mb problemy

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 10:21:16 MET DST

Witam,
    Ostatnio kupilem na allegro GeForce 2MX 400 64Mb.
Wcześniej posiadałem state Voodoo 3. Wogóle to mam kompa pentium 450 + 128
ram.
Liczyłem że lepsza grafa pozwoli mi jeszcze w coś pograć.
Co się okazuje? Ze pod GeForca chodzi jeszcze gorzej. W wiekszości gier mam
komunikat odzyskiwanie pamięci,
czego na Voodoo sobie nie przypominam. Komp karte wykrył, a moje sterowniki
to Detonator 44.03 w9x/Me 18MB WHQL.
Może to w nich problem ? Korzystam też z power stripa, próbowałem nawet
karte podkręcić, ale podczas grania miałem jakieś
zakłucenia i paski na ekranie to dałem sobie spokój.
Jest może jakiś program który pozwolił by sprawdzić co jest nie tak ?
Wydajność karty itp. ?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.
Nekroskope