Re: Jasne pola na wydruku w drukarce laserowej kxp6500.

Autor: Adam Jurkiewicz <sword_at_ajpic.zonk.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 09:54:18 MET DST

> Jak widac tekst miejscami calkiem zanikal, tak wiec juz nawet nie bylo sensu
> wyprobowywac 2 kolejnych opcji oszczedzania tonera Toner Saving Medium i Toner
> Saving Light.

Miałem dokładnie taki sam efekt w drukarce OKI i to po wymianie bębna na nowy.
Okazało się, że winna była listwa doc blade (tak już było wspominane), w tej
drukarce akurat listawa jest metalowa, pod światło było widać, że ma już zjechaną
krawędź od wałka. Wymieniłem ją bo ktoś sprytnie pomyślał i w kardrydżu są
osadzone dwie takie same więc wystarczyło zmienić kolejność. Teraz drukuje
perfekcyjnie. Polecam zatem rónież się temu przyjrzeć.

pozdrawiam,
sword

--
e-mail: sword@ajpic.zonk.pl