Re: Resetujacy sie komp!

Autor: <gzaxel_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 09:46:06 MET DST

> A na dzien dobry powiedz nam na jakim to chipsecie ;)
> , potem powiedz, co masz włączone w XP czyli :
> Właściwości / Zaawansowane / Uruchamianie i odzyskiwanie
> czy tam przy "Awaria systemu" masz zaznaczone "automatycznie uruchom
> ponownie"
> jeśli tak to odznacz to, i zobacz czy ci się zrestrtuje ponownie czy
> skończysz z niebieskim ekranem

Faktycznie mialem to zaznaczone. Zobaczymy jak teraz bedzie.
Dodam jeszcze ze zanim sie zresetuje to tez wyswietla niebieski ekran, tylko
na tak krotka chwile ze nawet nie zdarze przeczytac co tam pisze... ?

> 2. Może bez związku kiedyś przy filmach  lub "adobe photoshop"
>    mi sie tak samo wysypywał, ( no prawie, bo konczylem z blue screen")
> przyczyna, chipset Via, i brak sterowników 4 in 1.

Sterowniki mam zainstalowane, chyba ze powinienem moze pobrac jakas nowsza
wersje z internetu?

> Oczywiście nie przyczyn może być wiele, ale przy np. przegrzanym procku, by
> ci sie wyłączał, raczej nie resetował

Dzieki bardzo!