podkrecanie ATI na stale

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 03:50:56 MET DST

Witam !
Mam karte sapphire ati radeon 9550 128 MB 128bit i ostatnio bawilem sie
programem do overclockingu ATITool. Mam pytanie czy da sie przetaktowac
rdzen i pamiec "na stale" ? :P Czyli cos mniej wiecej jak procesor , tak
zeby zegary byly zawsze podkrecone niezaleznie od tego jakiego systemu
uzywam , windowsa czy linuxa ? Mam nadzieje ze sie jasno wyrazilem , jesli
nie to przepraszam ale jest juz prawie 4 rano :P