Re: Czy z moim dyskiem twardym wszystko ok ??

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 00:50:50 MET DST

"kamtzu" <bender@WYTNIJ.irc.pl> w news:chnrtn$gk6$1@atlantis.news.tpi.pl
napisał(a):

> OS'a jakos nie backup'uje...moze kiedys sie przekonam :)
> (czytaj: zachce mi sie :> ) Moze tez dlatego ze czesto
> cos zmieniam i i tak system z zainstalowanymi sterami
> duzo by mi nie dal...

No to ładny masz śmietnik po programach ;)
Ja na OS mam partycję 3GB, testuję sprawdzam dużo programów,
czy mi się przydadzą/spodobają, instaluję je przeważnie na "C".
Po ok. 2 tygodniach testów różnych programów, przywracam OS'a
które to trwa u mnie 1m 28s. i instaluję już na czysto te programy
które będą mi potrzebne na innej partycji, no i robię backup.

> a co do defragmentacji to tez nigdy do tego roli nie
> przywiazywalem... po prostu utrzymuje porzadek w
> systemie i nie narzekam na wydajnosc..

Jak można mieć porządek, po instalacji wielu programów
(no chyba że nie instalujesz ich zbyt dużo), bo oprócz różnych pozostałości
w rejestrach nawet po odinstalowaniu ich, pozostają różne pliki
w różnych folderach. A wtedy defragmentacja po czasie jest znaczna.

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]