Download

Autor: Piotr Wysocki <lexkingWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 00:59:07 MET DST

Witam

chce zrobic na stronie dzial download, mam jednak srogiego admina i nie chce
obciazyc zbytnio serwera (a wiem ze tak bedzie jezeli czegos nie zrobie)

Musze w tym celu znalesc sposob na ograniczenie dostepu do dzialu download do
powiedzmy 5 polaczen w danej chwili - czyli na przyklad tak jak jest na
www.gry.wp.pl lub na chip.pl. Kolejkowanie.

I mam problem. Bo niby sa sposoby na to na przyklad w php albo wykorzstujac
zwyczajnie jezyk serverside, ale co jak ktos wklei link do flashgeta powiedzmy?

Antilech? Nie moglem znalesc (caly dzien szukalem) takiego ktory naprawde
blokuje odszyfrowanie miejsca w jakim znajduje sie plik - zawsze na ulamek
sekundy mozna zobaczyc adres pliku w statusie w IE.

Fajny antilech maja na przyklad na www.cracks.am ale to temat na nowego posta.

wiec czy istenieje sposob zeby ograniczyc jakos pewniej to sciaganie pliku do 5
dajmy na to jednoczesnych polaczen?

Mam dostep do WWW z shella, konto uzytkownika. Oczywiscie nie jestem rootem i
lepiej jakbym nie musial o nic admina prosic :-)