Re: ocena konfiguracji

Autor: Ksiaze Ciemnosci <Ksiaze_Ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 00:35:29 MET DST

Bartona)

mi konfiguracja sie podoba, z tym ze duron 1800 bylby wydajniejszy i troche
tanszy od athlona 1.66 ghz, ostrzegam ze karty gigabayta sa cholernie
glosne, jesli ma wystarczyc na dwa lata to jednak proponuje athlona 2600+

> A komp do grania ma byc? A7N8X-X to w sumie dobra plyta, tylko nie ma
> DualDDR i ja np. z tego powodu jej sie pozbylem.

mysle ze raczej niewiele dokladajac wymieniles, wtedy ma to sens ale
pozbycie sie jej z tak blachego powodu to raczej kiepski pomysl

> A tak swoja droga nie
> lepiej opchnac Audigy i kupic wlasnie plyte z SS?

generalnie nie, ja osobiscie slysze roznice no ale jesli ktos ma
podlaczonego audigy do brzeczykow za 100 zl to nie podlega dyskusji ze
lepiej sie go pozbyc...