Re: Błędy procesora

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 23:58:48 MET DST

RBproof się wziął i wyklepał:

> i sprzedać starą w komplecie ze starszym duronem ;)

mam athlona 2,4+
leży jeszcze Athlon 1,3, na nic w ogóle nie chce odpalić przy FSB 133

> lub pracować asynchronicznie - procesor 133, pamieć 100.

I co to da? U mnie problemem jest procesor, nie pamięć.
Próbowałem overclockerskich biosów i dzikich ustawień, niestety działa jak
trzeba tylko i wyłącznie na FSB 100

> Ja tak przez
> pewien czas pracowałem, do tego moje ecs czasmi, ale nie czesciej niz 3
> dni ;-) gubiło ustawienia biosu
Fajne płytki, tanie, stabilne wydajne i przyjemne. Tylko się cholery psują!

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?