Re: wodne clodzenie, a na plycie wymagany wiatrak ;-/

Autor: Siriuz <siriuz_at_polbox.com>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 21:54:47 MET DST

> Ciężko tu mówić o amplitudzie. Żółty kabelek jest dwa razy na obrót
> zwierany z masą. Odczyt obrotów z wiatraka za pomocą miernika
> częstotliwości robiłem na przykład tak:
> http://www.czarus.prv.pl/rozne/temp/wiatrak.gif
>
> Tak więc przydałoby się dodać w twoim układzie jakiś tranzystor na
> wyjściu. Swoją drogą uważam że budowanie takiego układu tylko po to
> żeby oszukać płytę główną to trochę przesada;-)

ahaa... do masy sie zwiera :) czyli podawanie 5V jest raczej kiepskim
pomyslem :>
czyli tak :) wlepienie na wyjscie bazy tranzystora i do pozostalych nog
podczepienie wiatraka i masy powinno zalatwic sprawe :) czyli kost
podskoczyl o kolejna zlotowke :> a czy to przesada? bo ja wiem... zabawa
lutownica bywa wesola, a jaka frajda potem :)