Re: lcd- co powiecie o takim?

Autor: Marcin <migor_at_op.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 20:10:49 MET DST

mdrok wrote:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12028
>
> Czy ktoś miał styczność? Bo jak na swoje możliwości cenę ma bardzo dobrą i
> jestem nim zainteresowany.
> Jeżeli ktoś widział go w akcji to bardzo proszę o komentarze.

Cześć,
Ja mam styczność -- stoi u mnie na biurku od ponad dwóch tygodni.
Niestety, kiedy go kupowałem kosztował 200 PLN więcej :(((
Wrażenia:
1. szybki -- w testowałem go Pixel Presistence Analyzer i <16ms się
potwierdziło,
2. kąty widzenia -- bardzo ładne, ale na białym tle siedząc około 50cm
od ekranu, boczne krawędzie mają żółtawe przebarwienia,
3. filmy wyglądają bardzo ładnie,
4. przeglądanie stron WWW - bez zarzutu,
5. gry -- tu trochę gorzej. Sprawdzałem: NHL 2004 - zauważalne smużenie,
CS -- czasami rwie obraz,
6. brak DVI -- to jest niestety wada, bo obraz trzeba dopasowywać
przyciskiem "auto",
7. ładne IMHO wzornictwo.

Wiadomo, że: "każda pliszka swój ogonek chwali", ale sądzę, że mogę go
spokojnie Tobie polecić. Rozważałem kilka monitorów (google pokaże Tobie
moje typy -- szukaj po adresie e-mail na pl.comp.pecet) i w końcu
zdecydowałem się na Philips i nie żałuję. Zwłaszcza, że jest to 19" w
cenie średniej klasy 17"...

Pozdrawiam,

--
Marcin