Re: Polaczenie SVideo - Euro zloacza (TV) - slaba jakosc

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 19:15:15 MET DST

Mariusz wrote:
> No właśnie a jak oglądać filmy na TV mając podłączone kabłowkę
> (do TV i kompa) oraz zestaw audio do TV?

Kablówkę wystarczy odseparować dwoma kondensatorami kilkaset pF...1nF, po
jednym na masę i przewód z sygnałem (dobrze go później wyekranuj masą).
Wydaje mi się, że z wieżą można zrobić podobnie, aczkolwiek teraz już nie
powinna przeszkadzać.

Innym rozwiązaniem jest zastosowanie transformatorków 1:1.

k,