VPU Recover zrestartował akcelerator graficzny..

Autor: Damian \ <hekko_at_infinity.net.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 18:35:24 MET DST

Taką oto informację otrzymuję nagminnie ostatnio.. rzecz się dzieje podczas
choćby włączania przeglądarki..obraz się wiesz na chwilę, próby naciskania
przycisków myszy kończą się beeb-nięciem z systemowego głośniczka i po kilku
sekundach obraz robi się czarny a po chwili wszystko wraca do normy..i po
chwili znowu.. żaden format nie pomaga..
konfiguracja:
celereon tualatin 1,3
asus tua266
SAPPHIRE ATI RADEON 9100 128 BIT
256mb ddr
Windows XP Prof.
Sterowniki od karty oryginalne z dołączonej płyty (kartę mam już ok. roku a
problem występuje od ok.2 miesięcy..) Wszystko wskazuje na kartę graficzną
lecz była sprawdzana w innym komputerze, wszystko jest ok..Nie mam już głowy
do tego..Wyjmowałem inne komponenty, zamieniałem miejscami i nic.. W szafie
znalazłem starą grafikę na AGP S3 Trio-3D 4MB..Wszystko działa ok na miarę
możliwości tej karty.. HELP ME.. :/