Re: Diagnostyka

Autor: Sagan <saganov_CUT__at_o2.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 18:24:41 MET DST

> Do diagnostyki czy audytu? Bo Belarc i Everest są raczej
> typowymi narzędziami do przeprowadzania audytu sprzętu i
> oprogramowania. Innym takim jest SiSoftware Sandra.
>
> A diagnostycznych narzędzi też jest wiele. Co chcesz konkretnie
> diagnozować?

No niech bedzie ze to audyt (nie znalem tego slowa :p ), sandra, a cos
jeszcze ?

Generalnie chodzi mi o porobienie dokumentacji wielu kompow w firmie, belarc
daje troszke za malo danych, everest z kolei jest zbyt szczegolowy (wiem ze
mozna go skonigurowac) ale chodzi o cos takiego pomiedzy tymi dwoma.

pozdr