Re: HP 1100 - wciąga dużo kartek

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 16:24:52 MET DST

Matep napisał:

> Jak ją z tego wyleczyć?

Wymienić separator.

Tuż po wyprodukowaniu tego modelu HP oficjalnie przyznało się,
że separatory w tych drukarkach są marnej jakości i wskutek ich
zużycia drukarka zaczyna wciągać kartki. W ramach rekompensaty
postanowili rozdawać takie zestawy do samodzielnej naprawy
zupełnie za darmo.

Przeczytaj, co pisałem niecały rok temu:
http://tinyurl.com/5cepc
Wymieniłem ten separator w dokładnie tej samej drukarce o jakiej
piszesz. Działa już prawie rok, ludzie drukują na niej ogromne
ilości kartek i jak na razie nic nie wciąga.

Niestety... na stronach HP nie można już chyba znaleźć
formularza zamówieniowego. Wydaje mi się, że HP przestało je
rozdawać, bo niektórzy zamawiali je całymi tonami by potem
sprzedawać na allegro! Nic dodać, nic ująć - po prostu
złodziejstwo.

W chwili obecnej niestety nie widzę innego wyjścia: musisz po
prostu kupić taki separator na allegro od jakiegoś oszusta:
http://www.allegro.pl/search.php?string=separator+hp&description=1

--
                        Pozdrawiam, Sniper