Re: dysk WD400 i elektronika

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 16:16:05 MET DST

kamtzu wrote:
> moj model to WD400EB-11CPF0 z data 2001 natomiast na
> allegro dosyc duzo jest dyskow o oznaczeniu
> WD400EB-00CPF0 z datami 2002-2003... moze jednak
> zadziala?

WD w tym okresie coś u siebie zmienał, widziałem dwa ZUPEŁNIE różne
WD800JB (ten nowszy był dwukrotnie lżejszy od starego, próbowałem zmienić
elektronikę - nic z tego, dysk stukał) i chyba z pięć różnych rev. 8GB
(ten sam model), z czego dwa z nich miały inną, dużo większą płytkę z
elektroniką (złącza rozmieszczone były tak samo).

btw, chyba GB, nie GiB? Akurat w przypadku dysków twardych producenci
używają jednostek dziesiętnych, nie binarnych.

k,