Re: wodne clodzenie, a na plycie wymagany wiatrak ;-/

Autor: Siriuz <siriuz_at_polbox.com>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 12:29:30 MET DST

> a jak to jest odpowiednio?
> szeregowo, rownolegle? ja jestem zielony...
> jakbys mogl to lopatologicznie wytlumaczyć bylbym wdzieczny
> (moze byc rysunek na maila :-)

no dobra :> przylozylem sie i ladnie opisalem, bo moze inni tez beda
potrzebowac :P

http://www.sci-trek.w-wa.pl/elektronika/

pozostaje tylko pytanie o to jaka amplitude ma sygnal generowany przez
wiatrak. Jesli to jest 12V to ten generatorek moze byc za slaby i trzeba by
wykorzystac inna bramke ;) niestety teraz nie moge za bardzo sprawdzic ten
amplitudy :/ ale nawet jesli to 12V to jest szansa ze i tak dzialac bedzie
:> aha, jesli chcialbys probowac to tak na wszelki wypadek polacz ten
generator przez oporek np 1k z plyta. a +5V to oczywiscie z zasilacza :>