Re: flash'ować BIOS czy nie flashować - ecs k7vzm

Autor: NesH <nesz_at_go2.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 16:02:44 MET DST

z wrote:

> pamiętaj że jeśli nie masz kreatora wymiany biosu to możesz zrobić błąd
> przy wymianie albo przy prawidłowym wyszukaniu biosu w internecie co
> skończyć się może wizytą w serwisie

Oj jakie czarne wizje a ten kreator to juz Pan pojechal maksymalnie ;]
co do wyboru BIOSu to sie zgadzam pomylka na tym etapie moze sie niemilo
skonczyc , natomiast aktualizacja BIOSu za pomoca kreatora to to wlasnie
moze byc porazka hehehe

strona producenta pltyty powinna wskazac dobry BIOS chyba ze sie czytac
nie umie albo nie zna sie plyty (wlacznie z jej wersja ang. revision ;]
bo to tez ma czasami znaczenie )

> 1. Czy wgranie nowego biosu spowoduje,że wejdzie mi wiekszy procek
niż 1,5 Ghz

Nie wiem

> 2. Jeżeli juz zdecyduję sie na nowy BIOS to jaki mam wybrać

Najnowszy czyli ten :
BIOS Name
Version 1.1g
Release Date 2003/03/28
Update Description 1. Solve USB scanner can't run imagin program issue
2. Patch FSB 133 CPU show C for above 1GHz only
3. Solve when disable onchip sound item can't shut down by Win Me
Special Note
File Size 211KB

> 3. Czy z tą płytą zadziała każdy procesor o ile częstotliwość
taktowania zagara bedzie ok

proponuje przejrzec ksiazeczke do plyty albo ja sobie sciagnac i
przeczytac jakie plyta procesory wspiera !!!