Re: Mozilla thunderbird 0.72

Autor: ris <ris22_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 15:27:38 MET DST

Mike napisał(a):

> Slusznie - nazwa grupy to PECET - czyli pisz o pececie a nie o programach!
> Poza tym: NETYKIETA - a skoro naprawde to do Ciebie nie dociera, to zanim
> napiszesz na grupe - poczytaj ja chociaz jeden dzien aby zobaczyc jakie
> panuja tu zasady itp itd. A nie w ciemno pchasz sie z butami nie do swojej
> zagrody.
> Dlatego nadal jestem ciekaw jak taki gosc jak Ty trafil na te grupe...
>
> --
> mk

Czytam grupy rzczywiście nie długo jakieś 8 miesięcy co pewnie z tobą to
  jest mało i pisze głównie na związanych z programowaniem. Co do tego
jak odpisuje to nie ja pierwszy wyjechałem z chamstwem, a tak wogóle to
lata mi to... do czego się odnośi ta grupa, jeśli tak bardzo boli cię to
że nie trafiłem z grupą i wogóle nie potrafię się zachować to może mnie
zlekceważ a nie próbuj wychowywać :) Myślałem że sie domyślisz, stary ja
cię podpuszczam z tą grupą a ty łykasz jak pelikan luz... Jeśli zażucasz
mi brak inteligencji to kuknij na moją stronę to zobaczysz co zrobiłem.

pozdrawiam r.