Re: P4P800E Deluxe - problemy

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 13:41:28 MET DST

> wiesz, to komp w robocie, wiec nawet do niego nie zagladalem. Druga sprawa
> to czy trzeba to jumper ustawiac nie w BIOS-ie ?? Bede w robocie to
poczytam
> instruckje do plyty, moze rzeczywiscie jakis jumper jest nie tak
ustawiony.
> Dzieki za informacje, napisze co z tego wyszlo :)

Żeby mieć PowerUp z klawiatury trzeba:
a) ustrawc jumper odpowiednio na płycie
b) ustawic opcję w biosie.
Ale u mnie to działa dopiero jak zamknę kompa z windowsa, wtedy moge
uruchomić go myszka albo klawiaturą (myszka świeci). Nie moge natomiast tego
zrobić po włączeniu listwy (myszka nie świeci). Ominąłem to ustawiając w
biosie "Powerup by power loss restart" ;-)
A wszystko przez to, że mam obudowę z klapka pod która jest także włącznik.

--
Mariusz