Re: PIII 1.4 GHz - gdzie kupic?

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins_at_ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 12:58:25 MET DST

> Czy poza Allegro można gdzieś kupic PIII 1.4 GHz??
> Mam płytę głowną z podstawką pod PIII i Celka (Tualatin) i chciałbym aby
> działało sprawniej niż obecny Celek 1 GHz.
> Zdaję sobie, że różnica nie będzie powalaqjąca ale jednak...
> Dlatego chętnie wymieniłbym go na pełny procek. Tylko gdzie go kupić?
Jeżeli ten Twój Celek to Tualatin (1000A) a nie Coppermine to bez problemu
podkręcisz go na FSB 133 ( a może nawet więcej) co wydajnościowo
da niemal identyczny efekt jak PIII Tualatin. Róznica to tylko połowa (256
kB)
cache zamiast 512.Ja mam taki 1100A i od dwóch lat bez problemu chodzi
na szynie 133 Mhz. Moim zadaniem Celerony Tualatin to ostatnie przyzwoite
Celerony później to już straszne badziewie Intelowskie.