Re: Co to może być?

Autor: MKazim <mkazim_at_aster.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 11:12:09 MET DST

Użytkownik "Jolka" <jolkka@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:chkueu$kr4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Pewnie trochę ntg ale nie wiem już gdzie zapytać. Zrobiło sie tak, że w
> Wordzie literka polskie ó (tylko ona) łączy sie z sąsiednimi literkami tak
> że nie ma miedzy nimi odstępu, zarówno na ekranie jak i na wydruku. Co to
> moze być, moze tu jakaś poczciwa dusza się ulituje i cos podpowie, bo nie
> wiem już co robić.

Kochana Jolu,
jest to zdecydowanie NTG ale może napisz więcej szczegółów technicznych,
jaki Word, jaka czcionka (czy wszystkie), a żeby podlizać się grupie o
sprzęcie powinnaś sformułować pytanie mniej więcej tak:

"Mam komputer na chpsecie KT133A, Duron 800Mhz, 128MB ram w dwóch kościach
133MHz, Hdd Baracuda II 20GB, Grafika GeForce MX 200, CD-ROM LiteOn 52x,
zasilacz 250W TopPower, na tym działa Windows 98SE i Word 2000, w którym "ó"
skleja się z sąsiednimi literkami, także przy wydruku na mojej drukarce HP
840c podłączonej przez USB1.1, czy to wina sterowników karty graficznej czy
może przez niemarkowy zasilacz?"

Pozdrawiam, MKazim
www.zssyponia.waw.pl