Re: PILNE - IE4PL

Autor: Tapatik <tapatik_at_hoga.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 07:46:02 MET DST

> Bardzo pilnie poszukuje dobrego linku do sciągnięcie Internet Explorer 4.0
> PL oraz 5,5PL . Szukalem w googlach ale nie moge znalezc. Moze kto ma
> namiary ??

5,5PL to ja mam sciagniete dawno dawno temu z oficjalnej strony Microsoftu.
Obecnie tej wersji juz tam nie ma i chyba juz nie bedzie.
Natomiast 4,0 chyba tez mam ale z latkami na rok 2000 (bylo kiedys cos
takiego).
Jak chcesz moge wgrac na jakiegos ftp, albo skrzynke pocztowa.
Podaj jakis namiar na siebie.

Pozdrawiam
  Tapatik