Re: Panele LCD - DVI vs D-SUB, g這s do dyskusji

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 04:18:07 MET DST

"ㄆkasz Jakubowski" <lukaszj@-removethis-onet.pl> wklepal

> Dzis dokonywalem waznego wyboru panela. Waznego, bo na dluzej niz
> monitor to sie chyba tylko glosniki kupuje.
> Sposod wielu rozterek bylo pytanie czy inwestowac w DVI.

BTW:
Czy moze ktos wyjasnic dlaczego LCD z DVI sa drozsze od tych z D-SUB?
Przecierz sygnal DVI jest cyfowy wiec mo瞠 isc "prosto" na panel, a D-SUB
jest analogowy czyli potrzeba jakiejs dodatkowej elektroniki (ktora musi
cos kosztowac) do jego przekonwertowania na cyfrowy.
Podejrzewam ze to konowania "marketingowcow" ale nie jestem pewien
Oswieccie mnie
michu