Re: Uwalony radek

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 02:17:26 MET DST

Halo, in news:chkttc.120.9@Hobby.od.18.lat, Sander hat geschrieben:

> Powiedz mi po co flashowałeś firmware ?
> Ryzyko uszkodzenia karty istnieje zawsze.

Jakiś czas temu znajomy przyniósł mi komputer, który na ekranie
pokazywał zielono-różowo-czarne pasy podczas odtwarzania DVD i DivX.
Zainstalowałem inny OS, zmieniałem sterowniki, programy, kodeki -
wszystko na nic, nadal ten sam problem. Miałem już zamiar flashować
grafikę (GeForce2 MX400) i jestem przekonany że rozwiązałoby to
problem:-)

Niestety nie zdążyłem bo kolesiowi się bardzo śpieszyło (żona pisała
magisterkę czy coś w tym rodzaju:-) ) i zabrał komputer. Swoją drogą,
jakiś czas później podobno zmienił grafikę na jakiegoś taniego Radeona
i problemy ustapiły:-)

Jak więc widać flashowanie grafiki robi się nie tylko dla rozrywki.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,