Re: wodne clodzenie, a na plycie wymagany wiatrak ;-/

Autor: Siriuz <siriuz_at_polbox.com>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 19:52:18 MET DST

> Ja mam CPC i dla zwyklego nie podkrecacza jest ok. Ale ze bede podkrecal
> nie dlugo, to bede zmienial na cos lepszego (mam to juz od 2 lat). Heh
> ja zbieram na Eheima 1250, ale ciagle jakies inne wydatki - dodatkowy
> ram, zmiana grafiki.

mam bloki wodne CPC na CPU i GPU. w podkrecanie sie specjalnie nie bawie,
ale GPU radka mam 270@380 a CPU 2500@3200 (oba moge spokojnie jeszcze
podkrecac i GPU powoli bede, natomiast podkrecanie cpu wymagaloby
odblokowania mnoznika, wiec poki nie trzeba to sie nie bawie) i po tych
zabiegach temeratura wzrosla o 2-3st, a temperatura jest scisle zwiazana z
tym jak skutecznie przewentyluje chlodnice - wnioskuje stad ze bloki
dzialaja swietnie.