MSI 848P Neo-V + Celeron D320 problem

Autor: matti <matti__at_tenbit.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 23:38:20 MET DST

  Witam...

Czy moze ktos mial do czynienia z takim configiem??
Problem polega na braku mozliwosci zainstalowania wina xp na tym sprzecie.
Zatrzymuje sie podczas instalki w roznych momentach.
Wymiana na P43.0E zalatwia problem ...czyli generalnie sprzet jest
sprawny..tylko jakas niekompatybilnosc....ale pytam mimo wszystko czy ktos
czegos nie slyszal albo moze zna jakas cudowna metode na to..??!!
Bios do plyty ostatni..na stronie MSI nie ma informacji o supporcie dla
Celkow D ale jest support dla Prescottow i P4EE wiec wydawalo mi sie
jednoznaczne ze Celki tez beda hulac..jak widac wydawalo mi sie....
Anyway..jesli by ktos cokolwiek wiedzial na ten temat to bede wdzieczny..

thnx...

matti

matti_@tenbit.pl