Re: Odinstalowanie sterownikow NVIDIA - jaki program????

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 23:22:40 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor@poczta.fmv> napisał w wiadomości
news:chl7e2$63$1@news.onet.pl...

> N tak, tylko że można to normalnie odinstalować w dodaj/usuń, nie wiem w
> ogóle po co ten wątek.. ;-)

W WinXP???. Tak Ci się wydaje. Myślisz, że jak znikną
wpisy z panelu sterowania to dysk i rejestr są czyste?
Że sterowników już nie ma? Nic bardziej mylnego.
Nawet nie zadałeś sobie trudu co jest napisane
na podanej przeze mnie stronie. Fragment zacytuję,
"First you need to uninstall the drivers from the control
panel than reboot and after that run the program."
Czytaj - Przed uruchomieniem programu, odinstaluj
sterowniki z panelu sterowania i zrestartuj system.